Saturday, April 25, 2009

You spin my head right round...


Brought to you by: Amorous Rocker


Do you remember what you were like a year ago?
Yeah. I liked her better in some ways but not in the ways that are important to me.


Who was the last person you cried in front of?
Myself. I don't cry in front of people. Boyfriend being the exception and I don't like to cry in front of him.


Do you watch wrestling?
Nope.


Have you ever played Twister?
Yes, it can be fun sometimes. ;)


What are four of your favorite comfort foods?
Fried chicken, macaroni & cheese, mozzarella sticks, ice cream.


Have you ever seen your best friend cry?
Some yes, some no. I think if I saw one in particular cry, I really wouldn't know what to do, lol.


How do you know the last female you got a text message from?
We met at a job & she's an amazing person.


Do you remember the first time you kissed the last person you kissed?
Actually yeah, I do. =) It was a good kiss. A very good kiss. I knew he was something special from that one kiss.


Look behind you, what do you see?
The kitchen and all the stuff in it.


Would you eat five spoonfuls of super hot salsa for $1,000?
Probably. I love super hot salsa. =D


Does it annoy you when the windows on the car you're in are dirty?
Ehh... it depends on how dirty they are. If they're only slightly dirty, I can deal but I like clean windows. =D


Do you find yourself funny?
Lol. I amuse the fuck out of myself. If you ever see me just chuckling to myself, don't worry because I'm not that crazy, I'm just that damn funny.


Could you go for a chicken sandwich and some waffle fries?
Oooh from Chick-Fil-A? Fuckin' yeah, mmmm.


What was the first cigarette you ever smoked?
I was like 13... I have no idea what kind it was actually. I don't remember.


Do you like going to the dentist?
Hell yeah, free candy! Wait, no.


Are you sarcastic?
Just a little. *wink*


When was your last one night stand?
Years ago.


Do you ever make shadow puppets with your hands?
Lol. Sometimes when I really can't sleep. Of course, there has to be some kind of light in the room too. I like sleeping with it being super dark.


If you were kicked out of the place you're currently living, where would you go first?
Probably one of the bars down the street if they were open. If they're not open, then the restaurant closest that has a bar. I'll need a comfy seat, some air conditioning and a drink while I figure out the best plan of action. ;)


Do you have a fear of taking tests when you are not prepared?
Hmmm.... no, not really. It might make me anxious but I wouldn't be scared.


Can you sleep without sheets or blankets covering you?
If I'm tired enough and the room temperature is comfortable, yes I can.


If you could change your eye color to anything what would it be?
Black with red pupils! Or crimson red with black pupils. Or a really pretty purple. Maybe burnt orange? Maybe they would be yellow with the black Batman logo in place of my pupils. So many options to choose from... lol.


Could you last an hour awake without talking?
Yeah. I talk a lot but I don't need to be constantly talking. I hate mindless small talk most of the time.


What color is the last thing you drank out of?
A water bottle with a light blue tint.


Have you ever burped in front of your significant other or the opposite sex?
Like... all the time, lol. I'm still a lot of tomboy honestly, ha. Most guys are grossly amazed that I can burp louder than they can. It's a talent, I swear. Boyfriend still trips out about it sometimes but he doesn't mind.


Do you hate it when people text back with one word?
No. Unless I asked something that requires more than a single word answer. In that case, yes I do hate that.


Do you miss being a little kid?
Not really. I do miss being carefree sometimes but I wouldn't want to re-live childhood, lol.

Happy Saturday!

8 comments:

Hubman said...

Your answer to if your find yourself funny totally made me giggle :-)

Now the title of your post if bugging me. I Googled the lyrics and got some artist Flo Rida, but I SWEAR he's channeling Dead or Alive.

SandLady said...

your answers were great as usual but i can definitely to question #1

Vixen said...

Mmmm.....mozzarella sticks and mac/cheese.....

Great answers babe :)

phairhead said...

jealous. no Chik-Fil-A in upstate NY.

i agree w/ the eyeball colour. batman logo all the way.

Lil Bit said...

I hear ya... I don't cry in front of people either, if I can help it.

I also like to crack myself up, lol. It's fun to amuse yourself, eh? ;)

I'm curious... in what ways did you like yourself better a year ago?

Great survey with fun Qs.

OH! hey! ps, I've tagged you! =)
http://littlehmphf.blogspot.com/2009/04/tagged-8s.html

Sandi said...

haha I never burp intentionally in front of anyone but my kids. They know what I can do...but hubby doesn't. Even after 13 years of marriage!! =/

Coachdad said...

Too funny... quite the burper, huh?

Ann said...

I like your attitude!